Pengedar Shaklee

Produk Shaklee

Tanda-tanda Badan bertoksin | AiniSalleh

13 TANDA BADAN ANDA BERTOKSIK TINGGI Toksin ni boleh jadi 1001 macam penyebab penyakit tau kalau korang nak tau. Haaa baca kat bawah ni, apa kesan bila toksin banyak dalam badan.   Toksin punca segala masalah kesihatan Toksin punca badan lemah Toksin punca kulit muka...

Set Detox Shaklee | AiniSalleh

Terdapat dua cara yang penting untuk mendapatkan kesan detox yang berkesan iaitu 1. Pemakanan harian 2. Supplement   Sebelum ni Aini dah pernah share berkaitan makanan dan detox. Jadi kali ni, Aini nak share berkenaan dengan supplement pulak ya 🙂     Terdapat 5...

Utamakan kesihatan sebelum kecantikan | AiniSalleh

Kita kena utamakan kesihatan dulu, barulah kacantikan tu datang dengan sendirinya.   Ni fakta ke auta? Meh kita sama-sama renungkan.   Kalau cantik tetapi badan sakit-sakit, korang rasa kecantikan tu akan bantu kita untuk sihat?   Kalau kita lebih pada jaga...

Keistimewaan supplement Shaklee Part III | AiniSalleh

Banyak sangat syarikat supplement kat luar sana yang terkenal dan dijual dia pasaran. Tapi apa yang istimewanya Shaklee ni? Ok hari ni Aini nak share berkaitan dengan trademark Shaklee yang ke 3 iaitu BERKESAN.   Aik, supplement syarikat lain tak berkesan ke? Apa yang...

Keistimewaan supplement Shaklee Part I | AiniSalleh

Selamat 8 SEBAB UNTUK MEMPERCAYAI KUALITI DAN KESELAMATAN PRODUK SHAKLEE Produk yang selamat datangnya daripada bahan-bahan yang berkualiti, dan itulah yang kami gunakan. Keselamatan mutlak amat penting di Shaklee, dan kami tegaskan bahawa standard kami tiada...

Cara memilih supplement yang terbaik | AiniSalleh

Cara memilih supplement yang terbaik | AiniSalleh 1. Organik 2. Dari sumber yang diketahui selamat 3. Bebas bahan kimia 4. Mampu memberi kesan yang bagus Yang ni Aini suka nak tekankan bahawa supplement yang bagus adalah supplement yang mampu beri kesan yang bagus...

Your health and beauty partner

IMPEEYAN merupakan team yang telah ditubuhkan oleh Aini Salleh untuk membantu orang ramai menjana income bagi mengubah status kewangan ke arah yang lebih baik.

Aini Salleh merupakan seorang Neurophysioloy yang ingin membantu anda untuk kekal sihat dan bebas penyakit. CEO kepada IMPEEYAN team untuk membantu orang ramai menjana income bagi mengubah status kewangan ke arah yang lebih baik.